MaAtE 2011.10.13. 18:33

Copypaste

Na ide bemasolom, amit irtam meg az Imagination utan. :)

Jó sokáig nem írtam... Hát persze, mivel dolog volt folyamatosan.
Ott hagytam abba, hogy elindultunk az Imaginationre. 9-re mondták, hogy menjünk a szálloda előterébe, és várjunk. A busz meg is érkezett pontosan. 10-re. Végre eljutottunk a hajóhoz, kezdtük (volna) a szokásos procedúrát, poggyászfeladás, biztonsági bejárat.
Kitalálták, hogy nem vagyunk a listán. Illetve nem kitalálták, hanem tényleg nem voltunk rajta, így nem mehetünk fel a hajóra. A kikötőben 3 óra csövelés után kijöttek értünk, hogy lebeszélték a fő irodával, hogy valóban ide kell jönnünk, csak az iroda épp a hajót felejtette el értesíteni.
Na mindegy, de legalább bent voltunk.
Egyből egy biztonsági traininggel nyitottunk, amit a biztonsági főnök prezentált, sajátos, olasz-angol vegyes nyelven. Vagyis szerintem angol nyelven, de többször hallottam olasznak, mint angolnak. Klía? (Clear?)
Felvettük a szobát is, egy elég ótvar, lepukkant crew szobát kaptunk, mikor nekünk staff szoba jár, room stewarddal. Hát az nem járt... De egy barom szobatárs igen... Mondom a szituációt, egy 40-50 körüli kolumbiai?! ember belép, mondom Helló, én vagyok az új szobatársad. Válasz: "Meddig?" Hát neked is szia.
Képet majd dobok FB-ra a szobáról...
Mindegy, szerencsére alig találkoztam vele.

Munkába állás előtt ettünk egy kicsit, de már a magyar maffia tudta, hogy visszatértünk a hajóra, így már "régi ismerősként" üdvözöltek minket a Crew Mess-ben.
Azért örültünk, hogy visszatérhetünk a college-be, mert ez nem az, amit mi eddig csináltunk. Ez egy kép-gyár, ahol futószalagon készülnek a képek.
Kicsit idegenként mozgolódtunk a hajón, és eljött az első éjszaka, amit inkább egy seasick gyógyszerrel indítottunk... Mert kicsit mozogtunk, meg amúgy is.A fotós csapattal még nem igazán beszélgettünk...
A tréningről annyit, hogy minden este munka után volt egy kis találkozó, ahol tanultunk még egy kicsit, értékeltük a napot, etc.
A trénerünktől különórákat vettünk, mikor a galériában kellett volna lennünk, hogy behozzuk a lemaradást, így az alapvető vágás, pózok, vacsorafotózás elsajátítása után csatlakozhattunk a tényleges tréninghez.
Gyakoroltuk a pózoltatást (nem tudom mikor...), olyan kicsavart, agyament pózok, hogy nekem kényelmetlenek voltak, nem hogy a vendégnek.
Na mindegy... Ez a Carnival Look.
Első cruise-unk a Miami-Key West-Cozumel útvonal volt. Hát nem volt rossz, nem sokat fotóztunk, viszont annál többet gyakoroltunk. Key West-be sajnos nem tudtunk kimenni mert még nem csináltuk meg az Immigrationt, de mar Mexikóba szerencsére igen. :)


Itt kicsit pihentünk, pancsoltunk a vízben. Aztán meg elkapott minket az eső.
Kicsit röviden a többiről: Egyre többet fotózhattunk, dolgozhattunk a galériában, a fotós csapattal is összehaverkodtunk. Hülyéskedtünk sokat.
Tényleg élvezhető ez a munka, csak pozitívan kell hozzáállni. Mind a vendégekhez, mind a csapathoz, a képekhez, mindenhez.
Az a fura, hogy hajózás után szárazon is érezhető a "mozgás". Mintha hajón lennék.
A tréningről még írok szerintem, meg az Imagination két hetéről.


Annyi a zárszó mára, hogy befejeztem sikeresen a tréninget. És egy Bahama, két Mexikói cruise után, holnap hajnalban irány NYC és onnan Kanada... Még jó, hogy annyi meleg cuccot hoztam... :S Hát ez van. Elvileg 1 hónap Kanada, 6 nap Bermuda, 2 nap cruise to Nowhere! (én se tudom mit jelent...), aztán meg le délre, és megyünk össze vissza. A Gloryra kerültem az Imagination után, ami elvileg egy kicsivel nagyobb hajó, hosszabb cruisokkal (6-7 nap), 2003-as, 110.000 tonna és 290 m hosszú.
Na ennyi, majd írok legközelebb. Sziasztok! Képek majd jönnek egyszer.

Ket het mulva kb. vagy inkabb 1, meglesz a laptop es szorom az iget mi tortent ebben az egy honapban a Gloryn.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://maatehajozik.blog.hu/api/trackback/id/tr373301013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása