MaAtE 2011.06.24. 23:03

Carnival interjú

Ma megvolt a Carnival Cruise Lines képviselőjével - Marekkel - is az interjú. 10 körül odaértem, már ott voltak a fotós kollégák, mindenki egy kicsit megilletődve méregette a másikat, ami érthető is, hiszen valahol egymás konkurenciái leszünk, de ha úgy hozza a sors, akkor csapatként is jól kell dolgoznunk, sőt ez inkább a fontos szerintem, legalábbis, ahogy a tájékoztatóból kiderült. Mert az is volt, végigfutottunk gyorsan, behívtak először minket egy össznépi eligazításra, hogy mire számítsunk, mi várható, mik kellenek előkészületekhez, satöbbi. Érdekes volt, mindenki feszülten figyelt, de mindenképpen jó volt. Aztán mondta Marek, hogy jöjjön mindenki egyesével egy kis szusszanás után. Szépen elkezdődött a személyes elbeszélgetés, mi persze kint vártuk az elsőnek sorra kerülőtől az "élménybeszámolót", mi szerint Marek rendes, jófej, de ez már a prezentáció során kiderült számunkra. Itt már azért kicsit kötetlenebbek voltunk, beszélgettünk az eddigi tapasztalatokról, fotózásokról. Aztán sorra kerültem, bementem, volt egy periódusom, mikor kicsit "nervous" lettem, e pillanatig sem tudom, hogy mitől, fáradtság? Lehet. De szerencsére túllendültem, beszélgettünk az eddigi tapasztalatokról, mivel fotóztam, fotóztam-e esküvőt, mennyire viselném jól ezt a dolgot, kit "hagyok itthon", mutassam be magam, ilyenek. Aztán megköszönte, és mondta, hogy majd a GMN értesít. Rendben, persze nem bírtam kivárni, ezért Skype-on ráírtam Balázsra, aki hazaérkezésemig reagált, hogy "Megvan az eredmény, sikerült". Szóval nagyon jó! :) Várjuk a szerződést, hogy mikor indulok, meg mikor kezdhetem az előkészületeket, amiket majd részletesen leírok... Remélem a kollégáknak is hasonló kiértesítés volt, és találkozok velük majd később Miamiban, vagy valamelyik hajón! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://maatehajozik.blog.hu/api/trackback/id/tr803012599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása