MaAtE 2011.08.17. 16:45

Már csak egy hét...

 A visszaszámlálás megkezdődött...

Minden papír megvan, már nincs visszaút. :)

Egy kicsit rövidre fogtam a "hosszabb történetet" a múltkor, mert annyi mindent kellett volna leírnom, hogy egy hétig olvashattátok volna.


Tegnap megjártam a nagykövetséget, elbeszélgettem a konzulnénivel, aki nagyon rendes volt, jó munkát kívánt, és mondta, hogy jön a vízum csütörtök körül. (Közben ma, szerdán megjött...) 
Utána meglátogattam a GMN-t a repjegy miatt, amit szintén megkaptam, szóval egy mappa és pár papír a kinti életem kezdete.

Megvan már a kezdő hajóm is, ezt a múltkor kihagytam...
Carnival Imagination

 

 

 

 

 

 

Pár adat: 

 

  • Tömeg: 70.367 tonna
  • Utas kapacitás: 2052
  • Legénység száma: 920

Tehát nem kicsi...

A Miami-Nassau (Bahamák) útvonalon fogok cirkálni a tréning három hete alatt.



Már szedem össze, írkálom össze a dolgokat, hogy mit viszek :)

Mára ennyit!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maatehajozik.blog.hu/api/trackback/id/tr503160639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása