Olyannyira, hogy röpke 1,5 hónapnyi előkészületet ölel fel.

Legutolsó bejegyzésemben kiderült, hogy felvettek a Carnivalhoz.

Azóta megkaptam az utazásom időpontját: először szeptember 8. volt. Aztán kiderült, hogy a szept. 8-as tréning betelt, így csak a aug. 25-ire mehetünk. Jó, persze, miért ne. Négyen indulunk egyszerre, 24-én. Fel is vettem a kapcsolatot velük.
Az orvosi vizsgálatot az egyik sráccal együtt csináltuk, akinek ezúton is köszönöm, hogy autót tett a popóm alá a kórházlátogatásnál! :)
 

Hogy miből áll egy orvosi vizsgálat? Egy általános orvosi vizsgálattal kezdtünk (EKG, szemvizsgálat, űrlap kitöltése régi műtétekről, betegségekről, vérnyomás). Ezzel végeztünk, átmentünk egy kórházba vér, vizelet, drogteszt vizsgálatra, abban állapodtunk meg, hogy mindent küldenek a főorvosunknak e-mailben, így is volt. Ezután indulás az Oltóközpontba, ahol megkaptuk a kötelező MMR oltásunkat. A legfurcsább a 4000 Ft-os "orvosi konzultáció" volt. Igen, csak szigorúan idézőjelek között. Ahhoz nem kell orvosit végezni, hogy valaki elolvasson egy általam kitöltött űrlapot... Ok, hogy elolvassa, de még elkér 4k-t, azért mert én írtam. Hát jó...
Itt vége  is volt az orvosi napnak, még egy mellkas röntgen volt hátra, amit inkább Miskolcon csináltattam.
Jó, röntgen kész, az oltási könyv, és a röntgen lelet ment scannelés után a doktornéninek, hogy fordítsa angolra a leleteket.

Megbeszéltük tegnap, hogy megyek fel érte ma, és addig megcsinálja a fordítást, és vihetem a GMN-be Balázsékhoz, hogy küldjék a hajóorvosnak.
Ez így is történt, bevittem, Balázs meg kérdezte, hogy ugye hoztam vízumfotót. Hát jól nem... Úgyhogy gyorsan csináltattam egyet, majd vittem vissza, kitöltöttük a vízumigénylést, majd Balázs hívta a követséget, hogy foglalja nekem az időpontot.
Meg is kaptam jövő hét keddre, valszeg ekkor lesz publikálva a blog.

Már készülgetek, pakolgatok, írkálom, hogy mi kell... :)

Viszlát keddig! ;)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maatehajozik.blog.hu/api/trackback/id/tr943137726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása