MaAtE 2011.08.24. 22:15

Da last night...

Eljött az utolsó este is...
Kicsit fura, hogy holnap mindenkit és mindent magam mögött hagyok.
 

Igazából még fel sem fogtam, hogy holnap ilyenkor már talán látjuk NYC fényeit (vagy még nem...), de mindenképp az óceán felett fogunk repdesni.

Kicsit az izgalom keveredik az egészséges kíváncsisággal, hogy vajon mi is lesz velem kint azalatt a sok idő alatt.

Főleg akkor volt nagy az izgalom, mikor bepakolásnál az útlevél "eltűnt". Egy éjszakán, és egy hajnalon keresztül kerestük, feltúrtuk az egész házat, de végül egy olyan fiókban találtuk meg, amit nem lehet(ett) kihúzni, valahogy feltéptem, és láss csodát, ott volt. Kell a fenének széf, ha van egy ilyen fiókod. ;) Viccet félretéve, azért nagyon paráztam, hogy mi lesz, ha nincs meg. Meglett, úgyhogy pipa... :)

Tegnap kaptam egy Galaxy Minit (köszönöm Család :) ), így amikor majd tudok Skype-közelben lenni, a Család és Szandi felhívása után bárkivel szívesen beszélek.

Találtam rá egy jó hajós programot (Android powa), így kb. előre tudom, hogy a kis hajó merre fog menni, és nagy meglepetésként ért, hogy nem csak a Miami-Bahamák útvonalon fogunk cirkálni, mert mindjárt a második úton (aug 29-én) beiktatunk egy kis Mexikót is. Meg még lesz párszor, legalábbis eszerint a program szerint, de csak nem hazudik, mert a hajó jelenleg is a Cozumeli kikötőben van. Nice... :D

Mai program császkálás Pesten, kis lazulás, találkoztam a hetero exélettársammal, Mártonkával, dumálgattunk egy kicsit. :)

Na majd jelentkezek gyerekek, jók legyetek!

Holnap jön egy búcsúszám :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maatehajozik.blog.hu/api/trackback/id/tr563178290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

voscsy 2011.08.25. 17:17:58

Maate! Tudtad, hogy holnap meccs lesz? :D Jó utat!
süti beállítások módosítása